Dagens lunch

  
   date: 2013-04-21 time: 02:46:42

Har haft en väldigt bra dag än så länge bortsett från att jag är lite halvtrött pga att ha suttit uppe sent igår kväll och snapchattat med Cassandra hahahah. Skämde ut mig rejält och ångrar det idag. Som vanligt med andra ord. Har typ inte gjort något alls på hela dagen utan åt samma frukost idag som jag gjorde igår och sen gick jag ner till stan och köpte mig ett par skor och lite gott till ikväll. Åt nyss lunch och nu ligger jag under ett duntäcke och fryser. Kom på igår att det bara är ca en vecka kvar tills jag fyller 16 år vilket också känns rätt sjukt. Detta blev ett väldigt rörigt inlägg så ber om ursäkt.

 
Lunch: Sallad bestående av gröna blad (spenat och ruccola), räkor, kräfta, broccoli, majs, bulgur, kyckling, körsbärstomater, löskokt ägg, och fettsnål keso. Vatten.


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information