Boston

  
   date: 2013-04-20 time: 18:49:00

Jag är ledsen för att ni ska behöva se bilden nedan, men det är det mest chockerande jag har sett från nyheterna om Boston och det kanske kan väcka folk och få dem att inse vad det är som händer omkring dem.

FOLK har gjort detta. MÄNNISKOR. Jag är så färdig med mänskligheten. Som en planet faller vi bara isär mer och mer varje dag och det är de goda människorna som lider. Det finns ingen anledning för allt detta våld hela tiden. Vad fan är det dessa onda människor försöker uppnå genom att göra något sådant här?

Människor springer ett maratonlopp i respekt för offren i Connecticut-skjutningen, och någon tänker "Jag ska bomba dem". Jag kan bara inte förstå detta. Det finns alltför många äckliga människor på denna planet.

Titta hur blek han är från allt blod han förlorar från benen som inte finns. Det är sorgligt. Hur kan en person i sitt rätta sinne göra detta. Det är fruktansvärt. Den mannen kommer nu bara ha hälften av benen, och kommer kanske eller kanske inte överleva. Hans ben är där, täckta av blod, och hans hud hänger. Jag fattar inte. Hur kan en person göra detta?

Jag stödjer allt som sagts om Boston till 100%, men jag tror att vi ALLA måste ta ett jävla steg tillbaka och inse att äckliga saker som bombningar i städer precis som det som hände här händer varje dag över hela världen. Som människor måste vi för fan vakna och inse hur fel allt detta är och notera att median jagat upp sig över den här historien eftersom det är i USA. Vår värsta mardröm är en del människors dagliga verklighet. Allvarligt. Ja, vad som händer i Boston är verkligt, och ja, liv har gått förlorade. Jag försöker inte jämföra en tragedi med en annan, det skulle vara meningslöst. Jag tycker bara att vi alla måste öppna våra ögon och inse att median måste förändras.

Jag vill att alla ni HÅLLER ER SÄKRA.



    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information