Q/a - 7/10

  
   date: 2012-10-07 time: 19:03:25
1. Hej finis! Tack så jättemycket X2  Den är köpt på Gina Tricot  Kramis!
2. Ja, gör det!  
3. Åh tack så JÄTTEMYCKET! Blir hur glad som helst av sådana här gulliga meddelanden  Och visst, ska försöka fixa något sådant inlägg inom kort, KRAM!  
4. Hej  Kolla in menyn längst upp, där finns översättningsverktyg. Tack fina du, ha en fortsatt bra kväll! 
5. Nej. Nej, nej, nej. Jag tar inga fettförbrännings, fettabsorberande eller fettvaddetnukanheta piller, för att a) jag tror inte på att de funkar b) jag har hört för många hemska historier om människor som tagit dessa piller och fått massa problem c) jag tycker inte det är nödvändigt, om du har tillräckligt mycket tålamod och viljestyrka så kommer du till slut att få bort fettet  Det är allt jag kan rekommendera; ha tålamod, fortsätt träna (prova HIIT, DET bränner fett!) och slösa inte bort massa pengar på meningslösa piller, spara de och köp någonting som verkligen gör dig glad  Och tack så superduper mycket!
6. Aw, at first: it's so wonderful to read that you like the way you look, that's great! And because of your legs - please, remember always that you can't spot reduce, but of course there are several things you can do to tone your legs and butt. I absolutely love blogilates, so check here for your legs (or especially inner thighs) and here for the butt. You can also do squats and if you want to slim down your legs (= melt down some fat) you should do HIIT workouts. I hope this helps you, beautiful! 
7. That's great! Tell me how I can help you and I will give my best! 
8. Först; tack så otroligt mycket, blir jätteglad!!  Cardio tränar jag på olika sätt och jag varierar mig väldigt mycket så att inget blir tråkigt. Igår till exempel hoppade jag hopprep i 20 minuter. Dagen innan det tränade jag till en video på youtube. Man kan också springa, men jag är tyvärr inget stort fan av det. Säg till om du vill att jag ska lägga upp några videos jag brukar träna till! Ha en grym kväll 
9. Här har du en guide, dock på svenska till hur man gör! Kram 


    Q/a, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information