Q/a - 2/10

  
   date: 2012-10-02 time: 18:48:00
Först och främst; tack så jättemycket fina du!

Det kanske kan vara en bra idé att göra, så slipper jag översätta recepten flera gånger om! Jag vet att väldigt många av er har efterfrågat på svenska, men det skulle inte löna sig för mig eftersom jag har så pass mycket läsare som inte kan svenska. Det ni väl isåfall lär få räkna med är att översättningen inte alltid blir 100% korrekt och ibland blir det verkligen helt super knasigt. Men, det är klart jag fixar!
 
Ha en superbra fortsättning på kvällen 


    Q/a, 1 comments



 Kristine

Så utrolig smart.
Hvordan får du den inn på bloggen? :)

  2012-10-02 22:08:56
 Kristine

Så utrolig smart.
Hvordan får du den inn på bloggen? :)

  2012-10-02 22:08:56


 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information