Q/a - 2/11

  
   date: 2012-11-02 time: 10:22:00
1. Aw, this is without a doubt one of the cutest messages EVER! Lots of love gorgeous 
2. 
3. 
4. Byter färg? Det har jag ju inte. Menar du att det blir ljusare när man drar muspekaren över den? 
5. Åhhh asdfghj, TACK! Men tycker inte du ska säga något. Din design är ju grym!
6. Har aldrig gjort eget jordnötssmör faktiskt. Jag köper Green Choice, som bara innehåller jordnötter och salt 
7. I'll just make a post about it instead of explaining it here since there are so many people wondering about it. I'm not sure what you mean, but if I understood correctly you're wondering what I do when I exercise, right? I do strength training, different types of cardio, stretching and yoga. I actually like each one, and they're all so different so I can't really pick a favorite. I could make a post on some lean proteins as well. Okay?  And I'm flattered to be considered as a role model, wow! Thank you heaps! 
8. Förlåt, ska försöka förklara! 80% handlar om kosten och vad du äter, och 20% är träningen. Man kan inte träna och sen äta skräpmat och förvänta sig att få sin drömkropp. Man ska äta bra alla dagar i veckan, men ha kanske en eller två måltider då man äter vad man vill. Förstår du? 
9. Åh så glad jag blir! Det är helt okej att inte göra det, det är verkligen inget som är nödvändigt. Problemet kan vara att även om du äter nyttig mat så kanske du äter antingen för mycket eller för lite. För lite mat gör så att din kropp håller kvar allt du matar den med, och för mycket mat gör också att du går upp i vikt (som de allra flesta redan vet). Försök att skriva ner allt du äter under en dag för att se till så att det är rätt mängd, och ändra sedan om utefter det. Hoppas det blir bra för dig, lycka till! 
10. Awesome! Be sure to tell me how it turned out and if you liked it! 
11. Hej du! Tack så jättemycket  Så kul, låter som en superbra idé tycker jag! Jag vet inte hur jag ska formulera det här utan att låta bitchig, men jag har lagt ner väldigt mycket tid på designen och jag tycker att jag har lyckats göra den relativt personlig, så det skulle vara tråkigt om någon annan hade en liknande, eller likadan. Hoppas du har förståelse. Kram! 
12. Min?  Y U NO LIKE ME??? Nej, men jag läser faktiskt inga bloggar så jag vet inte, tyvärr 
13. Åh så härligt att höra, och tack! 


    Q/a, 2 comments



 amanda

hej! jag älskar verkligen din blogg och instagram!!!
jag har ett väldigt stort problem! jag hatar verkligen min kropp! jag skäms så mycket över den att det gör ont. jag tycker den är så fet äcklig och att den gör att hela jag ser äcklig och ful ut..
den förstör verkligen mitt liv!
när jag va 13 så försökte jag svälta mig själv och gick ner 3 kg på en vecka, jag mår verkligen inte bra och känner att folk skäms över mig.
jag kan inte sluta äta söta saker, innan klarade jag mig i en månad och jag gick ner 5 kg men sen börja jag ät igen.. jag vet verkligen inte hur jag ska sluta, snälla hjälp mig!
jag väger 75 kg är ca 1.65 och är 15 är det normalt?
tack på förhand !
kram!

  2012-11-03 17:48:17
 amanda

hej! jag älskar verkligen din blogg och instagram!!!
jag har ett väldigt stort problem! jag hatar verkligen min kropp! jag skäms så mycket över den att det gör ont. jag tycker den är så fet äcklig och att den gör att hela jag ser äcklig och ful ut..
den förstör verkligen mitt liv!
när jag va 13 så försökte jag svälta mig själv och gick ner 3 kg på en vecka, jag mår verkligen inte bra och känner att folk skäms över mig.
jag kan inte sluta äta söta saker, innan klarade jag mig i en månad och jag gick ner 5 kg men sen börja jag ät igen.. jag vet verkligen inte hur jag ska sluta, snälla hjälp mig!
jag väger 75 kg är ca 1.65 och är 15 är det normalt?
tack på förhand !
kram!

  2012-11-03 17:51:05
 amanda

hej! jag älskar verkligen din blogg och instagram!!!
jag har ett väldigt stort problem! jag hatar verkligen min kropp! jag skäms så mycket över den att det gör ont. jag tycker den är så fet äcklig och att den gör att hela jag ser äcklig och ful ut..
den förstör verkligen mitt liv!
när jag va 13 så försökte jag svälta mig själv och gick ner 3 kg på en vecka, jag mår verkligen inte bra och känner att folk skäms över mig.
jag kan inte sluta äta söta saker, innan klarade jag mig i en månad och jag gick ner 5 kg men sen börja jag ät igen.. jag vet verkligen inte hur jag ska sluta, snälla hjälp mig!
jag väger 75 kg är ca 1.65 och är 15 är det normalt?
tack på förhand !
kram!

  2012-11-03 17:48:17
 amanda

hej! jag älskar verkligen din blogg och instagram!!!
jag har ett väldigt stort problem! jag hatar verkligen min kropp! jag skäms så mycket över den att det gör ont. jag tycker den är så fet äcklig och att den gör att hela jag ser äcklig och ful ut..
den förstör verkligen mitt liv!
när jag va 13 så försökte jag svälta mig själv och gick ner 3 kg på en vecka, jag mår verkligen inte bra och känner att folk skäms över mig.
jag kan inte sluta äta söta saker, innan klarade jag mig i en månad och jag gick ner 5 kg men sen börja jag ät igen.. jag vet verkligen inte hur jag ska sluta, snälla hjälp mig!
jag väger 75 kg är ca 1.65 och är 15 är det normalt?
tack på förhand !
kram!

  2012-11-03 17:51:05


 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information