Q/a - 24/3

  
   date: 2013-04-20 time: 21:48:52
Vilken tur att jag älskar bananer!
Hurra för bananer!
 
Kan du inte göra en sån här fast man tränar rumpan? Din blogg är grym!! kram
Jag ska försöka! Tack så mycket! Kraaam
 
Tack för tipset, jättebra! skulle vara toppen om du kunde göra en sådan här för rumpan, t ex bra övningar för rumpan man kan träna hemma om man inte har gymkort!:) Hur många repetitioner man ska göra och hur ofta osv  Vilka övningar är de bästa för att få den "perfekta rumpan", min rumpa är ganska platt trots att jag springer mycket, jag vill få en större och ge den ett "lyft"? 
Det var så lite så! Jag ska försöka fixa ett inlägg :) KNÄBÖJ / UTFALL / DONKEY KICKS / GLUTE LIFTS :) Bara skriva in det i Google och se hur de görs på rätt!


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information