Q/a - 23/3

  
   date: 2013-04-20 time: 21:51:17
Vilken mjölk skulle du rekommendera av komjölk, opastöriserad mjölk, sojamjölk, mandelmjölk, rismjölk, kokosmjölk, getmjölk, fårmjölk, hampamjölk, linfrömjölk och havremjölk? :) super bra blogg
Jag har inga problem med någon av de du nämnde! Välj efter vad du gillar och föredrar. Alla gillar olika saker! Men drick inte opastöriserad mjölk, det är verkligen farligt. Jag dricker komjölk eftersom det är vad som finns tillgängligt för mig här. Jag skulle älska att prova mandel-, soja- och havremjölk dock! Tack vad kul att du gillar den :)
 
Är det du på bilden högst upp i menyn?? Om det är det, vart har du köpt byxorna?? Älskar din blogg!!
Jag har ju ändrat till en annan bild nu, men jag förstår vilken bild du menar, och nej, det var inte jag! De där byxorna verkar ha fångat mångas intresse, och jag håller med, de är verkligen fina! Jag önskar att jag visste var man kunde köpa dem också. Förlåt! Och tack det är så kul att höra att ni gillar den!
 
Driver en blogg om min bulimi, träning och mitt liv i allmänhet.
Du glömde att länka din blogg!!


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information