Q/a - 21/3 (woho bilder av en liten Alexandra)

  
   date: 2013-04-20 time: 22:05:41
Otroligt fint skrivet :) förresten gillar verkligen din blogg, det finns alltid något nytt och kul att läsa!
Åh tack! Kul att du gillar den!!
 
om du fick 500 kr att handla mat för (i en vanlig mat affär) vad skulle du köpa då? ahah :)
Åh jag älskar denna fråga! Jag skulle först och främst köpa massor frukt (särskilt de dyra) och saker jag vill prova som gojibär, bipollen, spirulina, acai .. även alla typer av nötsmör och nötter i allmänhet. Är vi på 500 kr än? Har de ens dessa saker i vanliga mataffärer? Hahaha. Ok sen skulle jag köpa grönsaker.. mängder av dem så jag kan göra juice! Även fullkornsbröd och havregryn, quinoa, bulgur .. och te :)
 
Hej jag har en snabb fråga. Jag hatar att träna och då menar jag verkligen hatar jag tycker det är tråkigt och jag är väldigt klumpig. Men det största problemet är att jag hatar att träna bland folk. Kan du göra ett inlägg där du ger tips på hur man kan träna hemma på ganska liten yta? 
Hej! Förmodligen har du bara inte hittat något du tycker är kul än! Tvivlar starkt på att du hatar all sorts träning då det finns miljontals olika saker att testa. Prova nya saker som simning, ridning, gymnastik, fotboll, löpning, orientering - VAD SOM HELST. När du börjar bli bättre på dem, börjar du också älska dem (hände med mig)! Och jag ska försöka göra ett sådant inlägg snart! :)



    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information