Q/a - 20/3

  
   date: 2013-04-20 time: 22:07:33
Hej! Jag har en fråga angående dagens mellanmål. Man ska väl äta två/tre mellanmål per dag sägs det? Räknas då det intag som man skall äta/dricka direkt efter träning som ett mellanmål, om du förstår vad jag menar? Grym blogg föressten!!
Hej! Du behöver inte äta tre mellanmål om dagen, det handlar inte om att tvångsmata dig själv utan om att äta när du är hungrig/behöver energi! Men många människor äter ungefär 2-3 mellanmål. Jag brukar äta mellanmål 2 gånger om dagen ungefär. Ja, jag skulle räkna min efter-träning dryck/mat som mellanmål! :) Jag är glad att du gillar min blogg!
 
Hej! Älskar din blogg. Har faktiskt samma fråga som Sara, om jag tränar efter frukost och tar en shake/bar direkt efter ska man ändå äta mellanmål då eller kan man räkna det som mellanmålet? Jättetacksam för svar då jag precis blivit frisk från min ätstörning och vill inte gå ner i vikt igen, vill bygga upp min kropp!
Hej och tack! Jag skulle fortfarande äta mellanmål som vanligt eftersom en shake/bar inte låter som tillräckligt efter ett träningspass. Och så fantastiskt att du är frisk! Är riktigt glad för din skull!
 
gud vad fint skrivet! tror verkligen du fick många att le:)
Tack fina du! Jag är glad att du tog åt dig av meddelandet. Det är ju sant!


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information