Q/a - 19/3

  
   date: 2013-04-20 time: 23:20:30
Hej! Jag är så uttråkad på min havregrynsgröt! Jag äter det med kanel och banan med mjölk, men jag äter alltid det så har du några nyttiga alternativ på hur jag kan äta min gröt? Äälskar din blogg!!! <3
Hej! Kolla in kollaget här nere och få lite inspiration (alla bilder är från linfociti.tumblr.com)! Och tack så kul att du gillar den!
 
Min blogg handlar om hälsa och träning :)
Låter som en toppenblogg fina du men precis som jag nämnde tidigare till en annan tjej kan jag inte se din blogg eftersom du inte skickade den I EN KOMMENTAR till mig! Försök igen :)
 
Jag undrar om allbran flingor och special k kellogs flingor är "bra" flingor att äta till frukost eller räknas de som "socker-flingor"? tack för din super duper grymma blogg tjejen!!
Jag rekommenderar dig att hålla dig borta från dessa! Jag gjorde alldeles nyss en liten informationssökning och tydligen är de inte ens i närheten av att vara så nyttiga som de sägs vara. De innehåller båda mycket socker. Jag hittade väldigt intressant information så jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg om det eftersom jag tror att dessa företag lura många människor. Och tack! Kul att du gillar den!!!


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information