Q/a - 16/3

  
   date: 2013-04-21 time: 02:42:44
Här får du en hög med modighet! Jag har själv haft samma problem (okej jag har fortfarande lite problem med det) men jag försöker nu skita i alla andra och om jag möter någon jag känner pressar jag mig verkligen och springer om dem i 120km/h och okså med ett stort leende på läpparna. Vill också säga TACK för att du började med svenska inlägg så mycket roligare att läsa och förstå allt nu, du har en så jätte bra blogg! Kram till dig!
Åh tack du är så söt! Och vet du vad? Efter att jag skrev det inlägget har jag sprungit nästan varje dag hur fantastiskt är inte det? Jag är otroligt stolt över mig själv. Jag är glad att du gillar min blogg!!
 
har precis samma problem... Vågar typ inte, åh det är så jobbigt :(
Jag vet vad du pratar om, tro mig - jag vet verkligen. Men mitt råd är att bara gå ut och inte bry dig alls om alla andra. Vet du varför? De bryr sig inte! Jag menar inte på ett taskigt sätt, de bryr sig bara helt ärligt talat inte ett skit om huruvida en tjej springer nerför deras väg, om en kille springer nerför deras väg, om en hund springer nerför deras väg ... Folk bryr sig inte och folk märker inte. Gör vad fan (ursäkte måste sluta svära) du vill och gör det med stolthet. Du behöver inte oroa dig för andra människor eftersom de är alltför fast i sina egna världar för att ens lägga märke till dig. Du är helt otrolig för ens ge dig ut i första hand och folk skulle inte våga göra narr av det, särskilt när så många människor aldrig ens får sin röv ur soffan. Tolerera inte dessa tankar från dig själv, du är stark, vacker och snäll, du gör något hälsosamt för dig själv och din kropp och om folk har problem med att (som de inte har därför att de förmodligen inte kunde bry sig mindre) kan de dra åt helvete och du behöver bara att ignorera det. Du kan göra detta, jag tror helt och hållet på dig. Jag bestämde mig till slut för att göra det och om jag kan, så kan du.
 
Jag skriver både om anorexia och min tillfrisknad, men nu har jag kommit så långt att det börjar gå över till mer av en fitness blogg och jag publicerar allt från recept till motivation, personliga framsteg osv :)
Det är fantastiskt, men jag kan inte lägga till din blogg eftersom du inte skrev med den I KOMMENTAREN. Skicka den till mig igen så ska jag lägga till dig i listan :)


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information