Mod är upptäckten att du kanske inte kan vinna, men försöker även när du vet att du kan förlora.

  
   date: 2013-04-21 time: 02:49:27
Är nu hemma från Stockholmsresan vi gjorde med hela nian och det var kul och jag är hur nöjd som helst med vad jag hittade! Fick jättemånga tips från er på Instagram gällande vad jag skulle besöka osv och vill tacka för det! Är inte så hemma i Stockholm och det var länge sen jag var där gällande annat än resor från Arlanda. Hittade både Raw Bites och Questbars (!!) och är fortfarande i extas. Tänkte köpa något från yogurtshopen men det blev inget av det så får väl pröva det nästa gång jag åker dit. Åt en jättegod vegetarisk sallad på Blueberry bestående av grön falafel med spirulina (kikärtor, spenat, basilika, vitlök, lök), gröna blad av spenat och ruccola, quinoa med tranbär, linser, solrosfrön och örter, pumpacreme (pumpa, rapsolja) kumbuchadressing (kumbucha, hallon, rapsolja, lime, sweet freedom), toppat med riven rödbeta och surkål och så ett surdegsbröd av råg och torkade blåbär till det. Åt varken cremen eller dressingen dock för gillar att äta sallad som det är. Men blev väldigt positivt överraskad och kommer definitivt äta där igen! Älskade falafeln så kanske tom provar att göra den hemma någon gång.
 
Var även inne på Hollister och fick verkligen panik pga snygga killar hahaha. Blev jättenervös och fick typ hjärtklappning och började dra superdåliga skämt och babblade nonstop. KAN UPPENBARLIGEN INTE BETE MIG SOM EN NORMAL MÄNNISKA NÄR OMÄNSKLIGT SNYGGA KILLAR ÄR I NÄRHETEN.
 
Ovan ser ni alla proteinbars jag fick med mig hem (Raw Bite Coconut, Raw Bite Cashew, Raw Bite Raw Cacao, Raw Bite Vanilla Berries, Nakd Cocoa Delight, Quest Bar Peanut Butter Supreme, Quest Bar Strawberry Cheesecake, Quest Bar Vanilla Almond Crunch, & Quest Bar Apple Pie) ↓


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information