Mina känslor är för högljudda för ord och för blyga för världen.

  
   date: 2013-04-21 time: 02:53:23

Jag älskar handskrivna brev, och jag tycker det är sorgligt hur folk knappast skriver de längre. Det är alltid e-post eller meddelanden över Facebook. Jag tycker bara det är så mycket mer meningsfullt när någon häller ur sig sina känslor till dig genom att skriva. Det visar liksom hur mycket du fanns i deras tankar. Inte bara det, utan du kan behålla breven för alltid. Det är fantastiskt hur mycket en persons handstil och grammatik verkligen kan berätta om dem. Du får verkligen fram vem de är genom handskrivna brev. Så om någon av er vill ha ett handskrivet brev, skicka mig din adress, namn och vad du vill att jag ska skriva om till dig så ska jag skicka ett brev så snart som möjligt. Detta kan bli dyrt men jag menar hur coolt skulle det inte vara om jag kunde lära känna er alla på ett så personligt sätt. Jag saknar att få brev. 

Om du är intresserad av att få ett brev, skicka mig ett meddelande på kik (my_way_to_fitness) med den information jag begärt så börjar jag skriva. Om du vill skicka mig ett brev så ger jag dig gärna min adress, det är bara att fråga.



    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information