{jag är ledsen för den fruktansvärda uppdateringen (läs: obefintliga)}

  
   date: 2013-04-21 time: 04:35:12
Även om jag ibland blir ledsen för något som saknas i mitt liv så är jag också oerhört tacksam för allt jag har, för alla som tycker om mig och för alla som tillbringar tid med mig. Jag kanske är otacksam ibland men jag anser mig ha en väldig tur. Jag hoppas ni alla är så lyckliga som jag är för att ha en familj, vänner och ett liv. Även om du varje dag tvingas gå igenom svåra saker och varje dag får kämpa hårt så måste du komma ihåg att varje hinder du träffar på gör dig både starkare och bättre som person. Jag hoppas också att ni alla vet hur vackra och fantastiska ni är. Jag är inte tillgänglig så mycket längre och jag vill be om ursäkt för det. Jag har inte tid att svara på frågor på varken kik, här på bloggen eller på askfm. Jag har knappt tid att ladda upp bilder på Instagram längre. Det är bara så mycket som händer i skolan just nu. Lyckligtvis är det endast denna vecka kvar och sen får jag ett välförtjänt lov där jag förhoppningsvis kommer att vara mer aktiv på alla sociala medier. Godnatt allesammans ♥


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information