GAMMAL BILD FÖRLÅT

  
   date: 2013-04-21 time: 02:50:26
Kommer nog framöver att bli väldigt mycket mer personlig på denna blogg, alltså skriva av mig osv så jag hoppas ni överlever något sådant. Kommer SJÄLVKLART inte sluta upp med att skriva om hälsa/träning och det kommer fortfarande vara huvudämnet!! Ska inom en snar framtid ta tag i alla frågor jag fått för hatar att veta att ni behöver min hjälp och jag bara struntar i det för att jag inte har någon ork kvar. NI SKA FÅ SVAR JAG LOVAR JAG ÄLSKAR ER OK.
 
Vaknade på rätt sida imorse och var liksom trött som vanligt men hade en annan buss till skolan som var mycket bättre och innan idrotten/på idrotten i skolan var jag hyper och helt fylld med energi och fick frågor om hur mycket sprit jag egentligen druckit till frukost ahaha. Tyvärr ändrade det sig nu när jag kom hem och jag är praktiskt taget färdig för att gå och lägga mig redan ÄR HELT SLUT. Har ingen energi och om jag har otur kan det t.o.m. vara så att jag är påväg att bli sjuk. Vill verkligen undvika det då jag om två dagar med klassen ska besöka Stockholm! Har inget mer att skriva för gick iväg från datorn och då försvann tydligen lusten att skriva så....hejdå.


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information