Du får mitt huvud att snurra runt

  
   date: 2013-04-20 time: 23:21:32
Har inte haft tid att skriva några vettiga inlägg alls utan ni har fått nöja er med mina tidsinställda dagliga citat som jag hoppats ha kunnat motivera er lite! Kommer snart att lägga upp ett informativt inlägg igen, och med snart menar jag innan veckans slut. Har verkligen haft fullt upp och denna gången kryddar jag inte ens extra. Satt i SJU timmar igår, från det att jag kom hem till det att jag gick och la mig, och pluggade kemi inför det nationella provet. Är lite smått irriterad för att ha gjort det i onödan då det som var med på provet inte ens stod i boken??? Men känns hur grymt och skönt som helst att ha det bakom sig. Det var nog bra att jag pluggade trots allt, man kan aldrig vara för lärd! Har jag inte nytta av det nu lär jag ha det senare i livet. Så nu blickar jag framåt!
     Har även prov på torsdag nu i veckan och det provet kommer vara fokuserat på första världskriget. Historia är inte mitt favoritämne utan snarare mitt "hatämne" (hihi) och tycker det är rätt meningslöst. Men tänker banne mig få ett högt betyg trots det! Fick ju högt betyg i religion så varför kan jag inte få det i historia?
     Har nyss ätit ett mellanmål som tyvärr blev lite för stort och sitter nu och mår lite lätt illa. Funderar på om jag ska träna idag eller inte. Har inte haft lust på sistone så har hoppat över det väldigt mycket. Tänkte ta tag i det i och med min födelsedag då jag tänkt fixa ett träningsschema och mer regelbundna tider då jag ska äta på. Sätta upp lite mål osv så jag har något att jobba emot. Har inte haft så mycket motivation vilket suger men det är förhoppningsvis bara en svacka, och inte en chans att jag ger upp pågrund av det! Jag ska komma tillbaka bättre än någonsin ju!! Har ju det absolut största målet vilket är att känna mig riktigt snygg när jag åker till USA, och det är snart bara 100 dagar kvar. Helt sjukt. Kommer ihåg hur jag satt i somras/höstas och funderade på hur jag skulle ta upp det med mina föräldrar då jag mer än livet ville dit på språkresa, och drömmar kan verkligen bli sanna för här sitter jag och ska snart göra min dröm till verklighet!
     Det här inlägget blev väldigt varierande och känner att jag fått skriva av mig rejält haha. Hoppas ni har det bra!
 
P.S. Skriv gärna i en kommentar om det är något speciellt ni vill att jag skriver om så ska jag försöka fixa det!


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information