we don't waste no precious time

  
   date: 2013-04-19 time: 16:26:00
nu har jag varit sådär usel på att hålla igång bloggningen igen. det värsta är att jag får en sådan press och ångest över att jag inte bloggar vilket leder till att jag tycker det blir väldigt tråkigt vilket leder till att jag inte bloggar. en ond cirkel med andra ord. den här veckan har varit väldigt förvirrande och känner att hjärnan inte riktigt hänger med i svängarna. har haft tre nationella prov och ungefär lika stort antal läxor på det. idag har varit en väldigt lugn dag som endast har bestått av en tre timmar lång film om hitler, en timmes fysik och sjuttio minuters syslöjd. har lyckats hålla mig vaken genom hela dagen och är på väldigt bra humör fortfarande vilket är ovanligt då jag gör av med en otrolig mängd energi i skolan. nu sitter jag i mitten av mitt rum på en hård stol och bloggar för min egen skull för kanske första gången. har inget planerat för resten av kvällen utan får helt enkelt se vad jag gör. har en hel lista på saker jag borde göra men inte har någon lust med. kommer förmodligen sluta med att jag bäddat ner mig i sängen och kollat på supernatural. tänkte liksom bara visa att jag lever men kom på att det vet ni ju redan. orkar inte översätta det här inlägget till engelska!!!!!!


    Personal, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information