Squat challenge

  
   date: 2012-10-31 time: 20:14:00
  
  
  
Do each move 30 times and repeat the set until you feel like you can't...then do it one more time.


    Butt,     Legs, 1 comments



 Melinda

Hej tjejen!
Jättefin blogg du har, och din instagram är med grym måste jag säga! Är själv otroligt träningsintresserad och skulle även vilja börja blogga, främst om träning då. Det är så att jag har fallit rejält för din design och undrar om jag skulle kunna få använda den som bas till min egna blogg, jag kommer alltså inte kopiera rakt av så oroa dig inte för att jag ska plagiera dig eller så. Det vore jättesnällt utav dig men samtidigt förstår jag om du vill ha kvar den själv, men om du ändå går med på det så ska jag självklart länka dig från min blogg så att du får cred för arbetet. Du kan ju maila mig om det låter intressant.
Ha det bra!

  2012-10-31 22:02:39
 Melinda

Hej tjejen!
Jättefin blogg du har, och din instagram är med grym måste jag säga! Är själv otroligt träningsintresserad och skulle även vilja börja blogga, främst om träning då. Det är så att jag har fallit rejält för din design och undrar om jag skulle kunna få använda den som bas till min egna blogg, jag kommer alltså inte kopiera rakt av så oroa dig inte för att jag ska plagiera dig eller så. Det vore jättesnällt utav dig men samtidigt förstår jag om du vill ha kvar den själv, men om du ändå går med på det så ska jag självklart länka dig från min blogg så att du får cred för arbetet. Du kan ju maila mig om det låter intressant.
Ha det bra!

  2012-10-31 22:02:39


 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information