quirks about me


 Oda

haha, oh my god I LOVE YOU! We have so much in common, except that I love mango and I do not have a real best friend anymore... Well, I am from Norway and I am 15 years old. This is the first time I am visiting your personal blog, and I can not wait to follow you! :D

  2012-11-26 20:48:49
 Susanna Levin

alltså allt du förklarar om att ringa folk eller köpa saker i affären eller åka buss etc - JAG.
och att du minns småsaker om alla men ljuger om det för att inte vara läskig - JAAAAG.
jag är också så jävla bossy OCH JAG TROR ALLTID ATT ALLA HATAR MIG eller tycker jag är jobbig om du inte förklarar motsatsen heela tiden. så vi låter som samma person typ. förutom att korv med bröd är det bästa jag vet inte hela världen jag lovar och när jag var liten ville jag bli korvgubbe, det var liksom min dröm.

  2012-11-26 23:27:52


 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information