Tack instagram!

  
   date: 2013-04-21 time: 04:26:22
Det känns som att Instagram har gjort mig MYCKET mer medveten om sociala frågor och har utvecklat min humor till att bli mycket mer respektfull. Liksom, det fanns en hel drös ord som jag inte visste förolämpade folk förut - som jag använde regelbundet - tills jag följde personer på Instagram som berättade att de fann dem stötande, och det har verkligen fått mig att förstå att jag utan att veta om det var taskig mot människor bakom deras ryggar, eftersom alla andra gjorde det och det verkade bara normalt att göra det. Nu har jag blivit så mycket mer medveten och försiktig gällande vad jag säger och vad jag tänker för mig själv och jag har lärt mig mycket om att respektera andra människors känslor, val och skillnader, mest bara från att ha träffat människor på Instagram som skiljer sig från mig, och jag känner mig som en mycket bättre människa inombords än jag var för några år sedan. Jag är väldigt tacksam för Instagram och personerna som har lärt mig så mycket om mig själv och oförskämda ord eller idéer som jag inte ens var medveten om att jag använde. Tack, Instagram!


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information