10 saker du måste säga till dig själv idag

  
   date: 2013-04-21 time: 04:34:14
#1
Jag kämpar hårt för vad jag helst vill ha
◊ Ju längre du väntar på något desto mer kommer du att uppskatta det när det väl kommer.
◊ De flesta bra sakerna kommer inte enkelt, men de är värda att vänta på och kämpa för.
 
#2
Jag vidtar åtgärder nu
◊ Många bra saker kan göras på en dag om du inte alltid låter den dagen vara imorgon.
 
#3
Jag fokuserar på nästa positiva steg
◊ I framtiden finns det bara oändliga möjligheter.
◊ Det finns mycket, mycket bättre saker framför oss än vad något vi lämnat bakom oss har varit.
 
#4
Jag är stolt över att vara mitt sanna jag
◊ Hur du ser dig själv betyder allt.
◊ Att vara vacker innebär att stolt vara den du är.
 
#5
Jag har mycket att le åt
◊ Lycka är inte ett resultat av att få något du inte har, utan snarare att känna igen och uppskatta vad du har.
 
#6
Jag gör det bästa av det
◊ Allt du går igenom gör dig smartare.
◊ Fantastiska saker kan hända och händer när du minst anar det.
 
#7
Jag släpper gårdagens stress
◊ Lämna stress, drama och bekymmer bakom dig. Vila ut.
◊ Imorgon handlar om hopp, nya möjligheter och en chans att skapa en bättre dag.
 
#8
Det finns tillräckligt med tid idag för att göra något jag älskar
◊ Du kommer att finna lycka i att göra något du älskar.
 
#9
Jag är ovärderlig i någons ögon
◊ Fokusera på dem som älskar och accepterar dig för den du är, och dränk dem med den kärlek och vänlighet som de förtjänar. Vårda människorna som såg dig när du var osynlig för alla andra.
 
#10
Det är inte för sent
◊ Oavsett vem du är, oavsett vad du gjort, oavsett var du kommit från, så kan du alltid ändra dig och bli en bättre version av dig själv.


    Allmänt, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information