RANT

  
   date: 2013-01-29 time: 17:07:50
I'm seriously considering going for a run outside as of right now since the streets aren't covered in ice anymore and I just really feel like doing it. I hate running where everyone can see me and I'm beyond anxious to meet someone that might recognize me though ugh. Why am I even thinking about this?! I WILL GO FOR A RUN. I WILL LISTEN TO LOUD FUCKING MUSIC AND NOTHING WILL BRING ME DOWN. I WILL RUN WITH PRIDE OKAY BECAUSE I SURE AS HELL DO SOMETHING BETTER THAN THOSE SITTING ON THE COUCH. *sigh* Give me courage someone?
Jag överväger just nu ifall jag ska ta en springtur ute eftersom gatorna inte är täckta av is längre och jag verkligen känner för att göra det. Jag hatar att springa där alla kan se mig och jag är orolig över att träffa någon som kanske känner igen mig men ugh. Varför tänker jag ens på det här?! JAG SKA GÅ UT OCH SPRINGA. JAG SKA LYSSNA PÅ HÖG JÄKLA MUSIK OCH SPRINGA MED STOLTHET OKEJ FÖR JAG GÖR DEFINITIVT MER ÄN DOM SOM SITTER PÅ SOFFAN. *suck* Ge mig mod någon?


    Personal, 2 comments



 Elin

Här får du en hög med modighet! Jag har själv haft samma problem (okej jag har fortfarande lite problem med det) men jag försöker nu skita i alla andra och om jag möter någon jag känner pressar jag mig verkligen och springer om dem i 120km/h och okså med ett stort leende på läpparna. Vill också säga TACK för att du började med svenska inlägg så mycket roligare att läsa och förstå allt nu, du har en så jätte bra blogg! Kram till dig!

  2013-01-29 17:50:49
 Viktoria

har precis samma problem... Vågar typ inte, åh det är så jobbigt :(

  2013-01-29 19:18:15
 Elin

Här får du en hög med modighet! Jag har själv haft samma problem (okej jag har fortfarande lite problem med det) men jag försöker nu skita i alla andra och om jag möter någon jag känner pressar jag mig verkligen och springer om dem i 120km/h och okså med ett stort leende på läpparna. Vill också säga TACK för att du började med svenska inlägg så mycket roligare att läsa och förstå allt nu, du har en så jätte bra blogg! Kram till dig!

  2013-01-29 17:50:49
 Viktoria

har precis samma problem... Vågar typ inte, åh det är så jobbigt :(

  2013-01-29 19:18:15


 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information