Q/a

  
   date: 2012-09-12 time: 19:01:27
I got some questions so thought I'd answer them in a post. These are in Swedish so I'll just answer them in Swedish as well, so for those of you who aren't from Sweden, you can stop reading now

 1. Åh tack!  Nej, det är det inte! Har haft flera stycken faktiskt, men det är är den första som fokuserar sig på hälsa/fitness. Har även en personlig jag skriver på vid sidan om den här  Och jag har alltid tyckt det varit kul med webbdesign och har lärt upp mig själv under åren, använder mig av photoshop! Ha en bra dag 
 
2. Haha, tacktack! Går det att ta det som annat än en komplimang? Har liksom alltid varit jätteintresserad av engelska bara, och har alltid velat kunna tala det flytande  Var ganska ung när jag började förstå vissa ord och sen dess har jag försökt att utöka ordförrådet mer och mer. Tack igen, gör mig glad att höra att jag är duktig, haha!


    Q/a, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information