Running post UPDATED

  
   date: 2012-10-10 time: 20:26:25
Updated my post dedicated to running. Click on the pic below to magically appear on that post! 


    Exercise, 1 comments



 Emelie

Hej :)
Måste börja med att säga tack för en grymt bra och inspirerande blogg :) den är verkligen behövlig nu när hösten är här och motivationen tryter :(

Men det jag tänkte fråga är, och jag vet inte om du har så bra koll på det men, jag har gått ner 14 kilo sen i julas och har nu nått min målvikt! Men nu vill jag börja bygga muskler istället och jag löste nånstans att man inte ska blanda styrketräning med konditionsträning eftersom konditionsträning tar energi från musklerna och att det tar mycket längre tid att bygga upp dom! Vad säger du? Är det rimligt att bara styrketräna 3-4 gånger i veckan?

Kram! :)

  2012-10-10 22:28:17
 Emelie

Hej :)
Måste börja med att säga tack för en grymt bra och inspirerande blogg :) den är verkligen behövlig nu när hösten är här och motivationen tryter :(

Men det jag tänkte fråga är, och jag vet inte om du har så bra koll på det men, jag har gått ner 14 kilo sen i julas och har nu nått min målvikt! Men nu vill jag börja bygga muskler istället och jag löste nånstans att man inte ska blanda styrketräning med konditionsträning eftersom konditionsträning tar energi från musklerna och att det tar mycket längre tid att bygga upp dom! Vad säger du? Är det rimligt att bara styrketräna 3-4 gånger i veckan?

Kram! :)

  2012-10-10 22:28:17


 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information