Q/a - 19/10

  
   date: 2012-10-19 time: 19:16:00
1. Haha, kan tyvärr inte ta åt mig av de fina orden eftersom det inte är jag på bilderna. Ska tänka över dina förslag!   Tack, vad kul att du uppskattar bloggen! Kramar till dig med och tack återigen! 
2. Find an alternative. Or if it's just the taste your obsessed with, try adding unsweetened cocoa powder to oatmeal, yoghurt and so on. And if you really need chocolate, like me (haha), try to at least have one with over 70% cocoa. I even love dark chocolate more than milk chocolate which was my favorite before! Plus, dark chocolate has a numerous of benefits, so, could it get any better?
3. Stop it. Really. I can't handle comments like this! If you could only see me right now, I sit here like: 
and don't know how to react, because you're so incredibly stunning.
4. Med översättningsverktyget i menyn 
5. You can use it to whatever you like! Smoothies, straight from the jar, stirred into oatmeal/yoghurt/ricotta/cottage cheese, on bread, eaten together with fruit, used when baking, etc. The list could go on for eternity. It's your imagination that puts a stop to it!
6. Kolla in det här inlägget jag skrev för ett tag sedan, där står det hur man gör. Kom ihåg att om du rör på dig behöver du fler kalorier, resultatet av den uträkningen är endast de kalorier som kroppen gör av med genom att hålla igång alla organ i kroppen, alltså mekanismen som gör att du kan fortsätta leva. Det är alltså absolut minimum du bör få i dig. Om du inte orkar räkna ut så kan du bara skicka din längd, vikt och ålder till mig så kan jag räkna ut åt dig! 
7. Hey gorgeous! Thank you heaps! I've made it myself in Photoshop 
8. Nej, sorry. Om du inte orkar läsa på engelska/inte står ut med översättningen så kan jag faktiskt inte hjälpa dig. Den här bloggen kanske helt enkelt inte passar dig. Som du sa innan så är du ju "ny" här, så det kan du ju förstås inte veta, men jag har redan sagt att jag har så pass många icke-svenska läsare så det lönar sig inte. Och så tycker jag att det är superkul att skriva på engelska eftersom jag blir bättre och bättre och lär mig mer och mer för varje inlägg! Hoppas du inte tar det fel fina du! Du får jättegärna stanna, men jag kan inte göra något åt saken.. Ha det bra 


    Q/a, 1 comments



 Nicholas

Beautiful blog. Nice job on the healthy living!

  2012-10-20 15:47:59
 Nicholas

Beautiful blog. Nice job on the healthy living!

  2012-10-20 15:47:59


 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information