Q/a - 12/10

  
   date: 2012-10-12 time: 20:12:02
1. Haha, you're very welcome! And you know what? I love you too gorgoeous 
2. Åh tack så supermycket till att börja med! Och nej, det är inte jag. Du hittar bildkällorna under "image source" i min meny!  Tack för tipset, kram 
3. Hej, och tack så mycket!  Kan göra det när jag hittar sådan information! Själv räknar jag inte kalorier. KRAM PÅ DIG 
4. It's okay that you ask, but I can't tell you, because I don't weigh myself at the moment 
5. Hej! Tack för de fina orden  Wow, grattis och bra jobbat! -- De allra flesta personer tränar kondition för att bränna fett och förbättra sin kondition (nähä, you don't say?), så om du vill bygga muskler är det helt okej att träna styrka 3-4 gånger i veckan. Enligt det jag hört och lärt mig så är det mest effektivt att blanda det med lite kondition, men du ska inte alls låta den ta övertaget! Fokusera på styrketräningen  Kramis 
6. Kan jag väl! 
Oh. My. God. These pictures are ooold. You better be careful so you don't get blinded by my...euhm...*beauty*. Well, you asked for it.
7. Åhhhh så glad jag blir! TACK SJÄLV UNDERBARA MÄNNISKA 


    Q/a, 0 comments





 name

 mail (won't be published)

 url

 write

save information